درباره ما

به فروشگاه فرش کاشان خوش آمدید

فرش کاشان

با توجه به جایگاه فرش در فرهنگ، هنر و معیشت مردم ایران، از دست رفتن بازار فروش تولیدکنندگان فرش ایرانی میتواند زنگ خطری جدّی برای متولّیان امر باشد. چراکه در حال حاضر زندگی درصد قابل توجّهی از مردم ایران به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از راه تولید فرش دستبافت ، فرش ماشینی و صنایع  و خدمات وابسته به آن تأمین میگردد. اگرچه رکود در بازار فرش ایران دلایل مختلفی میتواند داشته باشد لیکن مسلّما عدم انجام یک کار اصولی و عدم استفاده از نیروی متخصّص در عرصه­ ی تبلیغات و بازاریابی و همچنین تکیّه­ ی بیش از حدِّ تولیدکنندگان فرش بر تبلیغات و بازاریابی سنّتی، در از دست رفتن جایگاه فرش ایران، در بازارهای داخلی و خارجی، تأثیر بسزایی داشته است. امروزه شرکت­های معتبر علاوه بر شیوه ­ی سنّتیِ تبلیغات و تجارت، افرادی با تجربه و آشنا به تبلیغات و بازاریابی الکترونیک را به خدمت می­گیرند تا در زمانه ­ای که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در جوامع مختلف به شدّت رواج یافته، از رقبای خود عقب نمانند.

امروزه مردم به دلیل مشغله­ های گوناگون کمتر فرصت می­کنند مثلا برای خرید یک فرش تمام شهر را زیر پا بگذارند و اغلب سعی می­کنند حداقل مشخصات ظاهری محصول مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جستجو کنند و بعد اقدام به خرید نمایند. درحالیکه سیستم امنیت خرید در فضای مجازی به شکل چشمگیری افزایش یافته است، صرفه جویی در وقت ، دسترسی به جزئیات محصولات ، حق انتخاب متعدد و سهولت در یافتنِ محصولِ مطابق با نیازها و شرایط اقتصادی فرد، برخی از عواملی است که بر اهمیّت و نقش تبلیغ و بازاریابی الکترونیک می­ افزاید. فراموش نکنیم که امروزه با رشد چشمگیر علم و فن­آوری اطلاعات، یقیناً یکی از شرایط اصلیِ موفّقیّت در دنیای تجارت، حضور موفّق و پر رنگ در فضای سایبری است.